dinsdag 21 januari 2014

catrice voorjaar 2014.

Hallo allemaal!



Enkele dagen geleden schreef ik over de nieuwe producten van Essence. Ook Catrice wil niet achterblijven en vernieuwt dit voorjaar ook een deel van het vaste assortiment, en dat naast de Limited Editions die elke paar maanden vernieuwen. Zij komen niet met evenveel nieuwe producten als Essence, maar pakken wel uit met verrassende nieuwkomers.

Kijk je mee?




 ABSOLUTE BRIGHT EYESHADOW PALETTE


Net als Essence All About Candies Eyeshadow, komt Catrice dit voorjaar ook uit met een paletje met enkel pastel- en snoepkleurtjes. Ik ben er nooit een fan van geweest en plan dat dit jaar ook niet te worden, maar de kleuren zien er wel schattig uit. Gewoon iets te suikerspinachtig voor mij.

Prijs: €4,99


 WATERPROOF EYELINER PEN

In 2013 kocht ik voor het eerst de Waterproof Eyeliner van Catrice, en ik vind hem geweldig. Hij blijft mooi zitten en is heel donkerzwart. Het enige wat me eraan stoort is dat het een potje en pennetje apart is. Daarom zal deze nieuwe Waterproof Eyeliner Pen waarschijnlijk in mijn collectie belanden! Hopelijk heeft hij ook een scherp puntje voor een mooie wing, want dat is toch soms wel een probleem bij vloeibare eyeliners. Als hij zo goed is de versie die ik heb, raad ik jullie ook allemaal aan deze te kopen!! 

Heeft iemand van jullie trouwens hetzelfde; wanneer ik deze eyeliner wil verwijderen, komt het er in velletjes af, alsof het plastiek is? 
Niet per se storend maar toch gek!

Prijs: €3,29



GLAMOUR DOLL CURL & VOLUME MASCARA

Wat een leuk design! Maar voor iedereen die mij kent zal ik maar snel toegeven dat ik inderdaad al héél veel mascara's heb die ik eerst zal moeten opgebruiken. Jammer, want zo kan ik geen nieuwe testen, maar dan verspil ik tenminste niet. 
Deze ziet er wel heel leuk uit!

Prijs: €3,99




ULTIMATE COLOUR LIP COLOUR 
300 Kiss Me If You Can | 310 Red My Lips | 320 Kiss Kiss Hibiscus
330 The Lips Are On Fire | 340 Berry Bradshaw


Oehhh mooie kleurtjes! Ik heb al veel goede dingen gehoord over Catrice lippenstift en dit voorjaar zal ik ze zelf testen. Vooral 310 Red My Lips vind ik hele mooie dieprode kleur.


Prijs: €3,99





MADE TO STAY SMOOTHING LIP POLISH
010 Rose-Wood If She Could | 020 Jen & Berry's | 030 Strawberry's Secret | 040 Let's Red Loud | 050 Megan Fushia |060 Mission Pinkpossible

En ook deze lipkleuren zien er erg speciaal uit. Hopelijk blijven ze ook zo lang zitten als ze beloven. Let trouwens eens op de namen die Catrice aan producten geeft (vooral lipproducten en nagellak), altijd erg scherpzinnig gekozen!


Prijs: €4,99


 

PRIME AND FINE MATTIFYING POWDER WATERPROOF

Tegenwoordig gebruik ik elke dag de L'Oréal The Powder True Match en deze vind ik geweldig. Maar ik heb gemerkt dat - zeker sinds de nieuwe verpakking - het product zo snel opgaat! Daarnaast is het zeker niet de goedkoopste poeder in de rekken. Dit is misschien wel een perfecte dupe daarvoor! Om te matteren en dus glans weg te halen.

Prijs: €4,99


CRUSHED CRYSTALS
 01 Royal REDding | 02 PLUMdogMillionaire | 03 Shooting Star | 04 Oyster & Champagne | 05 Stardust | 06 Call Me Princess

En natuurlijk, wanneer Catrice nieuwe producten uitbrengt, kan het ook niet anders dan dat er nagellak bij zit. Het afgelopen jaar kreeg structuur een centrale rol in het maken van producten. We zijn niet meer geboeid door gewone kleurtjes nagellak, we willen bijvoorbeeld holografische. Ook de caviar-trend is heel groot geweest, net als het liquid sand. 

Catrice kwam op een nieuw idee: Crushed Crystals. Wanneer je je nagels lakt, lijkt het alsof er allemaal kleine stukjes gebroken glas op je nagels liggen. Verfrissend idee, en 01 Royal REDding zal waarschijnlijk in mijn nagellakcollectie belanden!


Prijs: €3,29


EYEBROW LIFTER 

Ten slotte komt er ook een nieuw soort potlood; een eyebrow lifter. Deze breng je aan onder je wenkbrauw om zo een liftend effect te creëren. Hierdoor zal je wakkerder lijken en frisser voorkomen. Ik vind trouwens de verpakking van Catrice vaak heel mooi afgewerkt, zoals hier de bloemen. Knap!


Prijs: €3,29


En dat waren mijn favorieten van de voorjaarscollectie van 2014 van Catrice. Voor het hele overzicht verwijs ik je weer door naar hier, weeral in de Duits. De reden hiervoor is trouwens dat Catrice en Essence beide Duitse merken zijn, van hetzelfde hoofdkantoor Cosnova. Je vindt in Duitse steden ook meer producten van de merken dan bij ons.

Ik hoop dat jullie het een interessant verslagje vonden en ik hoor graag welke producten jullie ervan leuk vinden en misschien gaan aanschaffen!

xx Eva


Geen opmerkingen: