zondag 19 januari 2014

essence voorjaar 2014.

Hoi allemaal!

Voor zij die het nog niet zouden weten; ik ben een grote fan van budget make-up. Vooral Catrice en Essence krijgen bij mij de aandacht wanneer ik in de Kruidvat sta. Deels omdat ik het niet nodig vind om veel geld uit te geven aan make-up, deels omdat ik niet al te veel geld heb om eraan te spenderen. Daarnaast is de kwaliteit vaak zeker niet slecht, zeker niet voor die prijzen!

En jawel, de nieuwe producten van Essence zijn bekend, met dank aan KosmetikAddicted. Ik laat je vandaag mijn favorieten zien. Deze zullen eind januari - begin februari in de winkels liggen. 

Kijk mee!




ALL ABOUT …

De 'all about' oogschaduw paletjes. Ik moet toegeven dat ik totaal niet avontuurlijk ben als het op oogschaduw aankomt. Ik hou het bij de aardetinten, wat grijs en zwart en af en toe een roze tint. Het paletje linksonder spreekt me dan ook het meeste aan en zal ik waarschijnlijk ook kopen. Ook leuk dat er champagnekleuren bijzitten!

De andere spreken mij niet zo aan. De kleuren aan de rechterkant zijn of te fel of te flets. Ik hou sowieso niet zo van kleuren op mijn oogleden. Maar het zijn wel leuke paletjes voor de lente en zomer :)

Prijs: € 3,59


COLOUR FLASH

Colour Flash is de nieuwe lijn van gekleurde mascara's. Voorlopig vind ik niet veel aan het idee. Hou het voor mij maar op intens zwart! Maar ik moet toegeven dat de roze variant me wel aanspreekt. Of ik deze zal kopen blijft nog de vraag, want het lijkt me enkel leuk voor één keertje. Anders horen jullie mijn mening erover zeker nog!

Prijs: €2,99

BLENDING BRUSH

Oooooh jaaaaa!! Deze ziet er heel goed uit! En het wordt tijd om een nieuwe te vinden aangezien de haren van mijn huidige blending kwast uit elkaar beginnen staan. Om oogschaduw mee te vervagen of aan te brengen in de arcadeboog.

Prijs: €1,49







MAKE UP BOX

Dit vind ik nu zo leuk! Make-up boxen die je leren hoe je je gewenste look moet maken. Nude eyes, smokey eyes, bright eyes, perfect getekende wenkbrauwen en een blusbox. Vooral de 'How to make nude eyes'-box spreekt me aan, samen met de 'How to make smokey eyes'. Ook een heel  goed cadeau voor een vriendin/zus/nicht die net met make-up wil beginnen.

Prijs: €5,99


BLUSH UP POWDER BLUSH

Deze blushes zijn bewerkt met een mooi ombre-effect. Ook Catrice heeft enkele ombre-blushes gehad in een limited edition. Je vindt deze Essence blushes in perzik en roze.

Prijs: €3,49

 MATCH 2 COVER CREAM CONCEALER 
SOFT BEIGE

Ik heb al veel goede dingen gelezen over deze concealer van andere bloggers. Nu is er een nieuwe kleur uit: Soft Beige. De andere kleuren waren dus al in het assortiment. Ik wil deze echt eens proberen. Je krijg een lichte kleur en een donkere kleur, zodat hij altijd past bij je huidskleur. Te gebruiken op oneffenheden of op donkere kringen.

Prijs: €2,59


XXXL LONGLASTING LIPGLOSS 
MATT EFFECT

Yeey ook matte lipglossen in het lente-assortiment! Ook met lipkleuren moet ik eigenlijk avontuurlijker zijn. Ik vind dit prachtige kleuren, vooral de hele rechtse en de rode. Ik ben benieuwd naar het effect van deze matte tinten.

En dat waren mijn favorieten uit het assortiment. Er komen natuurlijk ook veel verschillende soorten nagellak uit, waaronder enkele glitterlakjes en holografische. Ook volgt Essence de CC-cream trend die elk merk tegenwoordig volgt (deze verbergt roodheid). Ook (individuele) nepwimpers en eyeliners zal je vanaf februari in de rekken zien liggen. 

Voor het volledige overzicht van alle producten kan je naar deze site gaan, wel in het Duits.

Welke producten spreken jullie het meeste aan?

xx Eva




Geen opmerkingen: