zaterdag 10 mei 2014

catrice: haute future.

Hoi allemaal!


Vandaag stel ik jullie de nieuwe collectie voor van Catrice, genaamd 'Haute Future'. Leuke woordspeling! De collectie zal van mei tot en met half juni in Kruidvat te vinden zijn. Hij is futuristisch, edgy en direct, denk aan metallic en holografische materialen. Kijk je mee?





IRIDESCENT LIP COLOUR
C01 Holo Is The New Yolo | C02 iROSEdescent

Paarse lippen lijkt me niks. En de abrikozenkleur spreekt me ook niet echt aan. Ik denk dat deze kleur te licht is voor de meeste mensen. Maar wie weet!

Prijs: €3,99




BAKED EYESHADOW
C01 Gem Into The Future 
C02 iROSEdescent C03 Never Green Before

Deze oogschaduws kan je zowel nat als droog gebruiken. Ik vind de zilveren en bruine variant heel mooi. De bruine lijkt me zelfs geschikt voor elke dag. De groene spreekt mij persoonlijk niet zo aan maar is wel erg mooi.

Prijs: €3,89



BLUSH PEARLS
C01 iROSEdescent

Wat hou ik toch van poederbolletjes. Zo mooi! Je swirlt gewoon met je kwast door de pot en je bent klaar. Deze is wat rozig perzikachtig, heel mooi voor de zomer!

Prijs: €3,99


HOLOGRAPHIC LINER
CO1 GaLILACxy

Nope. Helaas, maar hier vind ik niks aan. Ik gebruik eyeliner om mijn ogen er meer te laten uitspringen. Met een zilveren kleur zal dit dus niet voldoen aan mijn eisen. Wel vind ik de kleuren en verpakking erg mooi.

Prijs: €3,59


IRIDESCENT TOPPER
C01 iROSEdescent

Dit product spreekt me dan wel weer heel erg aan. Het is een roze - gouden vloeistof die je kan gebruiken als oogschaduw of highlighter. Ook zou het een 3D effect geven. Hier ben ik wel benieuwd naar.

Prijs: €3,99


HOLOGRAPHIC FLAKES TOP COAT
C01 Holo Is The New Yolo

Nagellak met kleine stukjes holografisch pigment. Kan leuk zijn maar maakt me niet echt warm.

Prijs: €3,59



ULTIMATE NAIL LACQUER
C01 Eletrix Blue | C02 Never Seen Before | C03 iROSEdescent
C04 GaLILACxy | C05 Gem Into The Future

En weer nagellakjes. Wel leuk al hou ik niet zo van glitternagels.

Prijs: €3,59

En dat was de hele Haute Future collectie. Naar sommige producten kijk ik echt uit, zoals de Iridescent Topper en de Blush Pearls. Anderen krijgen van mij verder geen aandacht meer helaas. Het concept van de lijn vind ik wel heel leuk.

Gaan jullie kijken voor deze collectie?

xx Eva


Geen opmerkingen: