woensdag 12 maart 2014

primark: zomercollectie 2014.

Hoi allemaal!



Primark is één van mijn favoriete winkels; leuke kleding, prima kwaliteit en lage prijzen. Dat heb je waarschijnlijk ook al wel gemerkt aan mijn OOTD's en hauls. En alhoewel de winkels niet in elke grootstad gelegen zijn, ben ik meer dan bereid een uurtje te rijden naar een filiaal. Daarbij, als Primark wel zou uitbreiden - zoals het waarschijnlijk ook gaat doen - zou iedereen met hetzelfde rondlopen. Hou het dus nog maar eventjes zo.

Enkele dagen geleden onthulde Primark het lookbook van de zomercollectie van 2014 en er zitten heel wat prachtige stukken tussen! Ik wil ze hier met jullie delen. Dat leek me wel gepast met het mooie lenteweer waar we nu - in de winter - al van mogen genieten. Kijk je mee?





  





 




Het is een echte tribalcollectie. Primark heeft zich voor zijn tropische zomercollectie laten inspireren door Afrikaanse en Caribische invloeden om zo globale culturen te vieren. Je merkt ook dat deze zomer prints en felle kleuren helemaal centraal zullen staan. En ook de 50's trend is nog lang niet verdwenen. Het strand zal deze zomer vol liggen met push-upbikini's met broekjes tot aan de navel in retropatroontjes. En ook de slip-ons die nu weer zo in de mode zijn, kan je terugvinden bij Primark. En het beste nieuws komt nog; al deze kleren kosten minder dan €25. Een prikkie dus!

Haast je dus snel naar de winkel!

xx Eva



Geen opmerkingen: