woensdag 19 maart 2014

kerr for h&m.

Hoi allemaal!


De Australische babe Miranda Kerr moet je ondertussen wel kennen. En zo niet, have you been living under a rock? Misschien kan ik je geheugen helpen opfrissen. De ex van Orlando Bloom (dat was eigenlijk ook gewoon veel te veel yumminess in één koppel!), de cover van vele tijdschriften doorheen de jaren, het supermodel voor Victoria Secret, het gezicht van Mango, Maybelline, Swarovski en nu dus ook van H&M. En daar stopt het lijstje nog lang niet! Onlangs werd ze het nieuwe gezicht van Wonderbra genoemd. 

Ik vind het helemaal prima! Want wat een mooie collectie heeft ze uitgebracht. En dit is nog maar het tipje van de sluier, slechts enkele lookbook foto's zijn al verspreid. Op de rest zullen we nog even mogen wachten. Maar ik deel maar al te graag nu al even met jullie de eerste indrukken van de campagne die 20 Maart - morgen dus - in de winkels zal liggen. Can't wait!!





It comes as no surprise dat deze collectie bij mij in de smaak valt. Het lijkt wel alsof hij gemaakt werd voor mij. De hoofdkleuren zijn zwart, wit, grijs en roze. Wie al even mijn blog leest, weet al dat dat precies mijn meest gedragen kleuren zijn. Thanks Miranda! En alhoewel Miranda gemakkelijk een designercollectie had kunnen uitbrengen met zo speciale stukken in, die eigenlijk niemand draagt, heeft Miss Kerr toch gekozen voor een iets simpelere, meer casual en flirterige stijl met een urban twist.








De collectie is erg vrouwelijk met wat mannelijke accenten. Zo kiest Miranda voor leren shorts en chique blazers gecombineerd met aansluitende rokjes en losse blouses. H&M zelf noemt de campagne als erg Californisch, met een sterke focus op de schoonheid van de lente, in een stedelijke omgeving.



De kledingstukken van de Gisele Bundchen vervangende 30-jarige zijn nauwsluitend en figure-hugging. Vrouwelijk, casual-chic en flirterig. Totally my cup of tea!


Nog enkele stukken die het lookbook van de campagne niet gehaald hebben:





Ik vind deze collectie echt helemaal geweldig en sommige van de kledingstukken liggen virtueel al in mijn kast. Morgen zal ik ook zo vroeg mogelijk een uitstapje maken naar H&M. Ga je ook?

xx Eva


Geen opmerkingen: