zaterdag 29 maart 2014

honey, can I wear your jeans?

Hoi allemaal!

Boyfriend jeans kennen we wel. Los. Baggy. Onderaan opgerold en vaak helemaal verscheurd. Alsof ze van je vriendje zijn. Tegenwoordig mogen ze eigenlijk niet meer uit je kledingkast ontbreken. Het is daarom ook heel handig dat ze voor zowat elke kledingstijl geschikt zijn, op voorwaarde dat je het goed style-t. Je kan ze dragen met sandalen, slip ons, hakken, ballerina's en laarsjes. 







Celebrities lopen er al jaren mee rond. Je hebt vast al Jennifer Aniston, Rachel Bilson, Rihanna of Miley Cyrus in tijdschriften gezien terwijl ze deze stijl rockten. En boyfriend jeans kunnen zowel casual als chic gedragen worden.

Voor een casual look kan je best gaan voor een paar slip ons, sneakers of ballerina's gecombineerd met een t-shirt en blazer. Draag er nog een aviator of simpele zonnenbril bij en je look is compleet. Ik vind persoonlijk de combinatie wit - jeans heel mooi. Zelf verkies ik, zoals vaak ook het geval is, boyfriend jeans in een lichte kleur. Ze horen er namelijk net gedragen uit te zien. Deze casual-chic look geeft je een relaxte uitstraling zonder dat je er slordig uitziet.






Maar je kan boyfriend jeans ook wat chiquer dragen. Ookal zitten er scheuren en vale plekken in, wanneer je een blazer en een paar hakken er op draagt, krijgt je outfit meteen een hele elegante look.

Ik hou van deze trend en ga hem zeker uitproberen! Waarschijnlijk zal ik vaker kiezen voor de casual stijl, aangezien ik me daar comfortabeler bij voel. Maar toch zal ik de chique optie ook eens uitproberen!

Zullen jullie deze trend gaan proberen?

xx Eva


Geen opmerkingen: