zaterdag 22 februari 2014

ootd: school day.

Hoi allemaal!




Enkele artikels geleden vertelde ik je over de nieuwe lentekleur; lichtblauw. Maar hoe combineer je dat nu? Want samen met rood ziet het er niet uit! Daarom dat het goed past bij mijn kleerkast; zwart, wit en grijs. Perfecte kleur dus voor saaie kleerkasten!




Ik droeg mijn lichtroze skortje van Zara samen met een zwart los T-shirt en een crèmekleurige blazer van H&M. Voor accessoires (waarom moet ik elke keer de spelling van dat woord opzoeken?) koos ik voor een crèmekleurige ketting en statement ketting van Primark. Ik droeg mijn zwarte laarzen en panty erbij maar die ben ik vergeten op de foto te zetten.





En omdat het buiten toch nog fris is, droeg ik mijn lange zwarte jas erbij. Een leren jasje was hier ook mooi op geweest. Lichtblauw gaat dus goed met zwart en crème of wit. Maar ook met grijs kan je het leuk combineren!


Hoe dragen jullie lichtblauw?

xx Eva

Geen opmerkingen: