zaterdag 15 februari 2014

baby boy blue

Hallo allemaal!




Misschien heb je het tijdens het winkelen al gemerkt, misschien ook niet. Maar baby blauw is helemaal in! En dan echt het allerlichtste poederblauw. Langzaamaan komen de lentekleuren de winkels binnen. Je zal op straat weer veel pastelkleuren zien zoals vorig jaar. En ook baby blauw zal je oren uit komen in de lente en zomer, dus let's beat the mob!


















En laten we maar gewoon eindigen met de jas waar ik helemaal verliefd op ben geworden. Deze is van Zara en kost €99,95. Ik vind het een beauty! Het model draagt de mantel ook zo modieus, door de manchetten eruit te laten. Ook de combinatie zwart-wit-blauw vind ik erg mooi. 



En die ben ik dan ook meteen gaan passen! Jammer genoeg een maat te groot maar wel echt een mooie mantel!

Ik kan me voorstellen dat dit een kleur is waarvan je denkt 'ja maar hoe doe je het aan'? Zwart, wit en grijs zijn perfect te combineren met baby blauw. Zo heb je een statement piece en neutraliseer je de outfit met basic elementen. Binnenkort komt er een blogpost met een OOTD waarin ik deze kleur verwerk. Alle kleren komen van H&M, Zara en Topshop.

Wat vinden jullie van deze trend?

xx Eva

Geen opmerkingen: