zondag 19 januari 2014

swarovskidilemma.

Hoi allemaal!

Ik heb jullie hulp nodig. Ik werk bij Swarovski en ons team heeft gewonnen met een wedstrijd. Daarom mag nu elk teamlid €150,- euro spenderen bij Swarovski. Je mag natuurlijk ook bijbetalen.

Ik heb een lijstje gemaakt van alle juwelen die me het meest aanspreken maar ik kan niet kiezen! Zoals jullie zullen zien ben ik wel erg braaf gebleven qua kleurenpalet, maar wit en zwart passen gewoon bij alles wat ik draag.

Willen jullie helpen? :) 








RINGEN


Ik heb al besloten dat ik sowieso een ring wil kopen. Bij het inrichten van mijn sieradenkast merkte ik dat ik totaal niet zo veel ringen heb, terwijl ik ze wel graag draag. Maar welke is de mooiste?









OORBELLEN

Maar ook de oorbellen zijn zo mooi! Ik denk niet dat ik de twee paar linksonder zal kopen, aangezien ik deze eigenlijk te simpel vind voor het geld. De andere drie zijn zeker in de running!! Maar wat vind jij?







ARMBANDEN

Deze zal ik waarschijnlijk niet kopen, aangezien ik zelden armbanden draag. Ik vind het altijd heel mooi bij anderen maar denk er nooit aan om ze aan te doen. Ook in de winkels (denk aan de Six en H&M) kijk ik nooit naar armbanden. Ik vind ze niet spannend genoeg. Maar deze vind ik zeker wel heel mooi!




KETTINGEN

En alhoewel ik kettingen nog het meest van alles draag, heb ik enkel deze op mijn lijstje staan. Ik vind het leuk dat hij zo simpel en elegant is. Maar ik moet er wel aan denken dat ik al veel kettingen heb en dat het misschien tijd is voor iets nieuws.

En dat waren al alle juwelen die mij aanspraken. Hele moeilijke keuze dus! Ik heb zelf nog niets van Swarovski of iets in de aard. Ik was nooit zo voor de 'bling-bling'. Maar ik moet toegeven dat ik door het werken bij Swarovski, ik ingezien heb dat hun juwelen heel elegant kunnen staan. 

Wat is jullie mening? Wat zou ik moeten kopen?

xx Eva



Foto's: Swarovski

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind de ring linksboven en de ring beneden het mooist. Maar je zou ze eigenlijk in de winkel aan je eigen hand moeten zien om te beslissen want dat is toch altijd net even anders dan in de etalage of in een folder. (Zo kies ik toch altijd! ;) ) Wel een hele leuke geste van de winkel! xxx Lisen

Unknown zei

Ja dat zou inderdaad het veel gemakkelijker maken maar wij kregen een lijst waaruit we moeten kiezen en onze keuze moeten doorgeven :( dus geen gepas. Maar ik ga waarschijnlijk in Leuven, na mijn examen, even kijken wat ze daar hebben om te passen. En inderdaad, hele mooie geste. Leuk dat je reageert wel! :D Groetjes Eva!